Halloween!

Halloween? Jaha, då var det det också. Jag hade helt glömt bort att det var Halloween idag, fick reda på det igår kväll när jag åt på SubWay med Susanne. Jaha, vad ska man göra dårå? Gå och knacka på dörrar och tigga godis av gamla tanter och gubbar, om de nu inte vill slösa bort sitt godis på andra så ska man tydligen hota dem med ett bus? Nej, jag har aldrig förstått mig på det där...

Antagligen blir det utgång ikväll.. Ska nog iväg med lina och hennes kompisar... Men sen ska ju de på krogen, kanske ska man göra en favorit i repris?

Klockan är snart fem! tiden bara rusar ju förbi. läskigt.

/ Fernandez

over and out.


Kommentarer
Postat av: Amanda Fernandez

Fin bild!

2009-03-24 @ 22:18:21
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0