Hemfärd

Nu har jag precis ätit lunch. Blev en god grönsakssoppa.
Nu sitter jag här och gruvar mig för den lååånga bussresan, igen. Jag orkar verkligen inte sitta och trängas med massa folk jag inte känner i sju timmar, outhärdligt. Nej, nu önskar jag att jag kunde åka bil med mamma, eller ta ett flyg. Hade inte det varit perfekt?

Jag ska nog packa ihop lite saker snart. Det mesta ligger faktiskt på sin plats i min resväska, som tråkigt nog gick sönder på vägen hit=( Men den är iafl så pass hel att den går att använda, tur.

Ikväll ska jag träffa Jimmy ett tag om han är kvar i stan(?) Sen har jag ju lovat min karl att jag ska träffa honom också. Ska bli skönt att få komma hem igen faktisk. Fast än att jag trivs så bra här i umeå.

Nej, nu ska syster ha datorn. Jag får se om jag hinner att blogga lite innan jag åker. PUSS / Fernandez


Kommentarer
Postat av: anna

Jimpa är i stan, ska hänga me honom nu ! :)

2008-10-29 @ 13:34:27
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: Amanda Fernandez

god soppa!

2009-03-24 @ 22:20:55
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0