Hemmakväll, eller Partynight

Nej, nu har jag beslutsångest.. VAD ska jag göra ikväll..

1. Åka hem vid fyra tiden till Järpen, umgås med min underbara familj, äta middag (mormor och morfar är bjudna så blir något extra gott), titta på tv, mysa och bara vara.. !!?

2. Stanna i stan, träffa jonathan vid 5tiden, sedan göra sig i ordning för fest, förfesta med några sköningar, träffa mina underbara vänner, ha sjukt roligt hela natten lång, och sedan hooooka upp jonathan som följer med mig hem och sover.. !!?

VARFÖR, ska det alltid finnas mer än ett alternativ.. Just nu känner jag faktiskt att jag bara behöver ett, gör ju saker och ting lättare.

Så här kommer det att bli : OM jag åker hem, så kommer jag ångra mig vara sur hela kvällen, och möjligtvis ta nabo tåget in igen.

Eller: Jag stannar i stan, märker att det inte alls var så jävla roligt. Ringer bedrövad hem till mamma och säger hur gärna jag vill komma hem, och hatar att vara i Stan. Sedan är kvällen förstörd.

Skriver sedan om mitt STORA beslut. hoho. / Fernandez

HEM                                                                               STAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0