HETTAR!

JAG HETTAR! Jag blir så jävla less på att vara så sjukt oteknisk, varför ska just jag få ha kort stubin och vara världens mest otekniska människa? Det går ju inte ihop för fem ynka öre!  Ja, det kan man ju fråga den där gubben som sitter uppe i himmelen och chillar på ett rosa fluffigt moln, eller om han nu är spikad på ett kors, kanske därför han inte kan hjälpa mig!? Näe, jag blir så less.

jag beslutade mig iafl för att stanna i stan.. ska förmodligen åka till lina ikväll, eller om hon kommer hit? Hon var ju nyss här och tittade på IDOL så får se.

Funderar lite på att äta lite glass också.. fast samtidigt fryser jag så mycket. Man kan ju undra om någon har stängt av elen i den här lägenheten! Man börjar ju misstänka något... Men krypa ner under en varm filt med en bok, och lite glass låter faktisk rätt mysigt. Skönt att få en stund för sig själv ibland, det tror jag är nyttigt, fast än att jag inte föredrar det i vanliga fall.....

Nej, nu ska jag.. tekniska patricia göra det jag är bäst på det vill säga = Äta, sova/vila.

Tjiiiing/ fernandez.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0