hjälp.

Hjälp, jaa har precis haft ett j'ävla prov i Turism, som sagt, hjälp! Inte trodde jag att det skulle vara så där svårt heller... Sex fulla sidor med frågor och förklaringar. Inte speciellt gött åt oss! Visst så svarade jag på nästan allt. Men vissa saker var rena chansningarna.

Jag sitter och funderar på vad man ska äta till middag ikväll? Jag har verkligen ingen fantasi när det gäller mat.
U r s h a. Nej, nu vill jag bara ha lunch och mat!

Vi hörs ikväll! / Fernandez


 nu är jag sugen på julen. Så GE MÄ! 
Sedan måste jag bara upplysa alla om hur jävla mycket jag älskar jonathan


Kommentarer
Postat av: susen

Joanna?

2008-10-16 @ 11:51:30
URL: http://antisus.blogg.se/
Postat av: nej gay!

2008-10-16 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0