Högerpartiet.

SATAN, vad skönt jag sov inatt. helt makalöst. Fast drömde en jätte jätte hemsk mardröm.. och det är ju aldrig kul, men vilken lättnad det är när man vaknar. Gick upp 20över nio. Började fem i tio. Ville bara ligga kvar och sova under mitt varma täcke, men samhällskunskapen lockade på tooook för mycket, och det var nog en av de roligaste lektionerna hittils.. Vi har nämligen startat vårat egna parti, jag hanna och linnea hamnade i samma grupp, vilket var grymt. Vi har massor utav bra ideér, och hoppas på att vi kommer att vinna det lilla valet vi ska ha på slutet. Så: Högerpartiet, till er tjänst. =)

Nu sitter vi och planerar vad vi ska göra för att tjäna in pengar till våran nystartade klasskassa, HP07b ska åka på en oförglömölig resa.

Nej, nu ska jag inte sitta här och slöa. Vi hörs mer senare. puss / Fernandez

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0