It aint me babe.

Jag sa till mig själv "Funkar det att titta på bonde söker fru idag så får jag äta popcorn, annars inte" lyckligt nog funkade det.

Åkte ju med mormor och morfar och skulle kolla på möbler, men hittade inget, en sak som är säker är att jag och mormor har olika smak.. Hon ville att jag skulle köpa en soffa som var från stenåldern!!? Ursh, ruggig. Hon köpte iafl en kofta till mig, en vit stickad, eller var den virkad? hmm. Sedan köpte jag två örhängen och ett par sjukt stygga glasögon, haha, de är runda och blåa. Sedan fick man med tre andra glas, gröna, lila och gula, så man kan byta när man vill! Till och med morfar tyckte att det var lite finuligt.

Nej nu ska jag måla naglarna hade jag tänkt, blir antagligen en tripp ner till denise senare också!

Ha det bra så länge / Fernandez
en liten tjockis på sunny beach!


Kommentarer
Postat av: Carro

men är du neger eller vad? :D

2008-11-01 @ 10:46:14
URL: http://sillstroms.blogg.se/
Postat av: Alla

Du är verkligen inte tjock patricia:)

2008-11-03 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0