Jag är en mästare på att sova

Hejsan hoppsan, Efter min ilska igår beslutade jag mig för att sova. Så sov från sex tills klockan blev 20min över nio idag! hahah, sjusovarn, jag vet.

Fast jag klev upp relativt tidigt idag så kom jag fem minuter sent till skolan iafl, jag vet inte vad det är för fel på mig? Jag gör nog massa onödiga saker på morgonen för att jag trooor att jag har så mycket tid på mig. TYPISKT, men det är väl bara mänskligt? Iafl så klädde jag på mig, sminkade mig och borstade tänderna SAMTIDIGT! visst är jag rätt duktig ibland, jovars. Men tror nog att jag ska börja ställa klockan ännu tidigare.. annars så lär jag väl gå in i väggen innan jag fyllt 18, eller ännu värre... dö i hjärtattack innan jag har fyllt 25! Stress är ingen favorit!

Har haft en väldigt intressant samhällskunskaps lektion idag iafl, finns verkligen inget bättre än samhälle, skulle utan tvekan kunna ha det hela dagarna. Nu har jag : ARL, inte mitt favorit ämne precis..

Får se vad dagen har att bjuda på. Mer bloggande senare

Puss kram / Fernandez

 Idag var det potatisbullar till lunch, lyckorus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0