jag saknar dig.

Nu har jag tittat på alla veckans program av AA, släkt min törst och suget av cola, ätit mig mätt på mandariner och majschirre.. Så nu fattas det nog bara lite sömn för mig. eller.. Jonathan fattas också, saknar honom som en tok, fastän att det bara var några timmar sedan jag pussade på honom. Men inatt känner jag att det är en natt då jag INTE vill vara ensam.. nej vill bara ligga bredvid vääääääääärldens bästaste man, mm.. min man. I love love love you.

Sitter och längtar efter min nya lägenhet också, iiiiih. Inte allt för länge kvar nu. Mamma hade varit på IKEA i norge för att kolla på en bäddsoffa åt mig. Men hon sa att de såg ut som skit, så hon köpte en extrasäng som jag kan ha under min säng, så ska vi köpa en vanlig soffa istället.. Tyckte jag lät klokt.

Hmm, jag tror jag ska slipa tänderna och tvätta bort sminket, sängen kallar. Puss och godnatt sötnosar. / feeernandeez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0