LINA

Blev inge mer blogg-skrivande för mig igår. Åkte som sagt till susanne och sedan med kvart över 11 bussen till Jonathan!

Nå, idag har jag varit på skolan och slitit. Eller, ja inte riktigt så illa. Hade bara turism och musik! ååh idag sjöng jag och grabbarna spelade. Sen så spelade vi in det för att höra vad vi skulle kunna ändra på osv.. läskigt att höra sin egna röst faktiskt! Sedan åkte jag raka vägen till Lina efterskolan idag. MIN LINA! Och nu är jag en snabbis hos mormor å morfar. Jag sprang hit, tog mig en dusch. Nu försöker jag torka, haha sen så ska jag tillbaka till lina och se IDOL! och självklart blire popcorn. TYPISKT OSS STUMPAN! Nej nu blire idol med lina, sen åker jag till älsklingen och sover där inatt!

With love/ Fernandez


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå, Patricia.. Du betyder så himla mycket stumpilumpan! Har alltid kul med dig!!! <333 TACK FÖR ATT DU FINNS

2008-10-01 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0