LOV !!!!!

NU ÄR DET LOV! wiiiih, hur skönt är inte det på en skala 1-10? mwah.

Igår överraskade Jonathan mig med att komma och hälsa på, vi hade bestämt det innan med sedan sa han att han var för trött efter jobbet, men precis innan jag skulle göra mig i ordning för natten så ringde han och efter ett tag sa han "kan du inte komma ner och öppna nu då?" åååh =') SJÄLVKLART KUNDE JAG DET! min kväll blev räddad.

Som sagt, det är lov nu. Och det inviger jag lite snyggt med en mysig kväll med Jonathan, vi ska nog hyrafilm och köpa med oss mat hem, romantisk kväll alltså =) iiih. På lördag åker jag hem till järpen, söndag åker jag nog till umeå, min hemstad och är där några dagar, sjukt roligt. Hoppas jag iafl. Fick precis ett sms av någon ume bo som ville att jag skulle komma förbi och hälsa på.

Nu är jag HUNGRIG!
Och, vemdalen närmar sig med Stormsteg. Kommer att bli grymt brudar. GRYMT!

Vi hörs senare / en lycklig Fernandez
love u.
 Vill tillbaka till BULGARIEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0