Hos mormor och morfar..

INTE speciellt roligt med förlust mot HV 71 kan jag lova! Men man kan ju inte vara bäst jämt.
Tur för mig att jag har jimmy som kan underhålla mig så bra på msn, tänk till och med på msn så har vi hur roligt som helst min bästa vän och jag. Det kallar jag vänskap, he he!

Jag är hos mormor och morfar nu, ensam. Men jag tror att de kommer att dyka upp snart! De har varit hemma hos mamma och jarmo å fikat i Järpen.
Imorgon kommer min dag att börja med tre timmars Engelska B, med start på dagen Kvart över 8. Sedan Psykologi och Musik. Ganska bra dag, med tanke på att jag ska till älklingen efterskolan och pussas lite innan han ska till Jobbet. Sedan bjuder kvällen på festligheter. Jag hoppas på att Jimmy också ska ut och göra Östersund osäkert.

Nej nu ska jag fortsätta att titta på ett spännande program som jag ser på, minns inte vad det heter med är på ettan för er som vill se!
Godnatt, pusspuss och kram. / fernandez


Kommentarer
Postat av: susen

men patricia då

2008-10-09 @ 23:28:46
URL: http://antisus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0