Musiiik = Skratt och KÄRLEK!

Haha, jag fick mig många goda skratt idag på musiken. Jag och en kille som jag spelar med skulle gå och skriva ut en låt text som jag ska sjunga och han mårten och björn ska spela till! Vi satt där i ja, kanske 30minuter och jävlades med skrivaren, det gick inte att skriva ut! Inte ens våran BÄSTA musiklärare fattade vad felet var. Men efter ett tag så var ju jag smart att komma på att trycka på skrivaren. Och då skrev den ju ut tusentals papper eftersom att vi försökt så många gånger. Well, vi lyckades iafl lösa det hela med texten och började att skriva ut igen. men då tog papperet i skrivaren slut. vilket inte var sååå konstigt. Så Johan började att stoppa ner papper eftersom i skrivaren å det funkade ju tills han stoppade ner flera samtidigt! Då "åt" skrivaren upp alla papper samtidigt och fastnade halvägs. Hahahah, och där satt de fast SOM STEN! Ja jag vet inte vad som hände med skrivaren.. men vi fick ju iafl låt texten, de viktigaste!:D

Efter skolan så följde susanne med mig hem. vi har suttit och pratat å ätit chips i min säng. Fast nu ligger hon och sussar! haha. eller laddar inför kvällen kanske man ska säga! Så jag sitter här ensam å fryser.

Jonathan är världens mysigaste pöjk! ses ikväll igen. älskar dig.

Nj
uter fortfarande av modos seger igår ska ni veta!

Nej färdigskrivet! Hörs kanske mera senare. PUSS/fernandez.

NU SKA JAG ÄTA MANDARINER:D får sådana otroliga jul känslor då!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0