Mysig höst dag

Hej hopp !
Visst är det underbart med hösten? så vackra färger och man blir så kärleksfull på något vis. Idag är en mysig höst dag!

Nu är jag hemma från skolan, skönt. Hade musik och jag älskar verkligen det. Så kul när det går bra för mig och grabbarna!
Efter skolan så gick jag iafl på traktören och handlade middag till idag och lite annat smått och gott. Idag ska jag äta vårrullar, hur gott som helst! Unnade mig även lite naturgodis och sockerkaka, fy fy. men gott gott!
Ikväll vet jag inte riktigt vad som ska ske. Kanske ska höra med Hanna om hon vill se Bonde söker fru med mig. Det börjar ju ikväll, åå det är så bra!!

Om jag fick välja ett program jag skulle vilja vara med i så är det först och främst Big brother. Haha synd bara att det har slutat men om det börjar igen så, ingen tvekan.. Men även Robinsson som ska börja igen! Hade jag varit 18 när inspelningen var hade jag sökt in nu med detsamma! Men det får vänta tills år 2009 DÅ SKA JAG SÖKA!  Skulle vara
grymt..
Neej nu ska jag se om jag kan laga till mig någon mat, eller äta lite naturgodis iafl. höhö!

Puss och kram på er./ Fernandez
 Hörs ikväll. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0