Myskväll med jonathan

Hejj. Har precis kommit hem från Middagen hos mormor och morfar, jag hade det super! och jag kan lova en sak, jag åt som en häst!

Efterskolan så mötta jag upp mamma, min älskade, älskade mamma. Finns inget bättre! Vi gick till min nya lägenhet och kollade, hon tyckte också den var bra, precis som jag! Sedan åkte vi till lite möbelvaruhus med mormor, vi kollade efter en soffa och bord till mig, men hittade inte så mkt... Nu är det troligen bestämt att jag flyttar den 16november, nästan prick en månad kvar!

Sen ska jag ta bussen som gåt kvart över nio till jonathan, vi har bestämt oss för en myskväll ikväll, men först så ska jag plugga lite turism, har ju prov imorgon.. B L Ä !

En sak som var lite rolig idag var när jag gick hem från skolan trött och sliten. Så går jag ju ner vid donken för att komma till lägenheten, åå där sitter Isak Perssons lillebror som jag bara träffat några gång, men han brukar alltid hälsa och vara trevlig! Men iafl så satt han där med sina kompisar, sen så skrek han "DÄR ÄR PATRICIA" Sedan vinkade han som  en galning och gav mig en släng-kyss, hahahha skönare kille!! Självklar skrattade jag och vinkade som en galning tillbaka, men någon släng-kyss blev det inte. Får bli nästa gång! Han gjorde iafl min dag!

Nej, turism böckerna skriker efter att bli lästa! Puss på er, och godnatt / Fernandez

 Jag har världens sötaste lillasyster!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är verkligen superlika! :)

2008-10-16 @ 17:05:20
URL: http://eileent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0