Ny dag, nya möjligheter.

Japppp idag är en ny dag, nya möjligheter!Tänk, Jag har möjlighet att pröva på någonting jag aldrig testat förr, kanske äta något nytt.. träffa en ny person och lärju antagligen lära mig ett par nya ord idag! Tänka sig hur mycket man kan hinna med på en ynklig dag fast man egentligen inte ens tänker på det. Så dagarna kanske inte är så ynkliga ändå. Med tanke på allt man lär sig? äääärrrsh, bara jag som orkar tänka på sånt.

Har turism ni iafl.

Jag och hanna har en uppgift där man ska bestämma resor åt ex "Pluggiga Pia" "Grabbiga Bengt" "Kulturella Karin" osv.. vi ska alltså bestämma vilket resemål som passar dem bäst, vad de ska göra.. ja allt sådant! Jag fattar inte varför de inte kan göra de SJÄLVA!. sjukt trist..

Justja, jag är ännu mer förkyld idag. illa illa illa Patricia. Och Pepp är jag inför MODO - Timrå ikväll. Om mamma lyckades så skulle hon köpa hem matchen, så HEJJA mamma. Då blir det jag och Jonathan som dödar varandra i soffan ikväll.....

Nej, turism vare ja. PUSS/Fernandez.

Och vars är snön? Less på regnet nu! så komsi komsi snööööö!

 Ge mig vinter!

Kommentarer
Postat av: Micke

ÅHHH HEJA MODO !

2008-10-02 @ 09:37:02
Postat av: Patricia

Nu hejjar du fram dem till vinst:D

2008-10-02 @ 09:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0