Östersund

Idag så slutade jag klockan ett, direkt efter att jag blivit klar med provet vill säga. Och om jag får tro, så tror jag att det gick bra! Efter skolan så gick jag och hanna på stan. Hon letade efter en tröja hon skulle kunna ha på fotbolssfesten.
Och jag köpte äntligen mina Uggs som jag spanat in. Och jag har kommit på att de finns mycket positivt med dem; Härliga och sköna och varmare skor, de passar till det mesta, Billiga och gudomligt söta. 600kr på DNA, tack mamma.

Snart så ska jag nog kila över en sväng till susanne, hon är nämligen ensam hemma. Å då kan allting hända (?).

Får se vad kvällen bjuder på, alltid lika spännande.. hmm.

Puss så länge/ Patricia Fernandez

 inte så bra fotograf kanske, men där ser ni en liten skymt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0