Plugg.

Gud vad jag känner mig duktig, riktigt, riktigt duktig känner jag mig. Har pluggat konstant i mer än fyra timmar. Har hunnit skriva en Novell, en skriflig redovisning av min bok och en muntlig redovisning, samt hunnit att träna lite till Projekt provet som vi ska ha imorgon. Så ikväll kan jag njuta av att jag presterat så bra.
Imorgon ska vi ha bad på idrotten, jag och hanna ska ge oss på MVG uppgiften, får se hur det går. Har sjukt ont i mina ben efter Limbon i lördags. Håll tummarna.

Tiden bara swishar förbi, och snart så ska jag åka till Jonathan och sova där.
Jobbigt med en tidig morgon i måra bara, men bara att kämpa på.


Nej, nu ska jag packa ner lite skolböcker och annat trams. Ha en trevlig kväll. PUSS / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0