Prästgatan 58.

GLAD!! japp, jag är glad, gladare, GLADAST! Mamma ringde nämligen mig förut och berättade att jag fått en lägenhet! ÄNTLIGEN, så ska tillsammans med mormor och morfar åka och kolla på den imorgon, så om jag vill ha den, blir den min! Självklar trivs jag här i femman på stortorget, och dem jag delar den med... men ska bli så otroligt skönt med min egna lilla lya, som jag ska inreda så fint sååå!

Det som är lite tråkigt är att jag inte kommer att bo med pernilla! Men måste faktiskt ta den här chansen nu eftersom att det knappt finns några lediga lägenheter i stan, och det är verkligen SVÅRT att få tag på en, speciellt med så bra läge som jag fick!  lycklig tjej blir ännu lyckligare.

Ikväll kom lina hit, hon åkte precis hem.. vi har kikat AA och ätit popcorn, nu sitter jag här och dödar tid och väntar på att bussen till Jonathan går!

ett ordspråk som passar rätt bra
 Den som väntar på något gott. väntar aldriiiig förlänge. SÅ prästgatan 58, here I come!

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha, PUSS och godnatt/ Fernandez

Kommentarer
Postat av: Pernillliiis

Hihu^^ Lugge fan! Ska bo med Josse jag, har hittat en trea som vi ställt oss i kö på, så hoppas på den vi!:)

Lööfv

2008-10-13 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0