sex.

Klockan SEX ringde min klocka imorse, japp ni hörde rätt klockan sex gick jag upp och klädde på mig för att ta bussen in till stan! Jag hatar när man inte får sova ut! Försökte att sova på bussen också, men jag fick mest ont i nacken.. Fast slumrade nog till ett tag trotsallt! För bussresan gick ovanligt fort. Kom in kvart i 8. sprang hem och lämnade lite kläder i lägenheten. Sen TRE timmars engelska B. tror ni jag var pepp? nääru. Inte ett dugg. Men bara att hålla ögonen och humöret uppe. Sen lunch och som ni märker är jag hemma under lunchen. Sprang förbi traktören och köpte massor av mandariner och en coca-cola, det är ju trots allt fredag!;) Oj vad glad jag blev nu när jag kom på att det är FREDAG, hade jag faktiskt helt glömt bort. Fredag=Fest. ska bli kuligt!

Men just nu väntar jag bara på att Jonathan ska sluta så att han kan komma hit! 
Sedan tillbaka till skolan och ha musik! YES!

Vi hörs senare! PUSS/Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0