Sista kvällen i UMEÅ

Middagen hos gabbi var hur mysig och god som helst. Jag tror att jag har glömt bort hur mycket jag saknat den energi spridande människan. har ju känt henne den större delen av mitt liv. Hon har alltid varit som en extra mamma till mig, fast den ungdomliga varianten, hihi. Nej en "åter träff" var perfekt.

Nu har jag legat i sängen, tittat på Desperatahusfruar och nästan ätit en liter fil. Haha. Mat är livet, right?
Nu har jag ont i magen och börjar att bli lite sömning.. Ska nog spela lite flagg mot jimmy ikväll också. Har ju lovat honom, han bara försöker och försöker att vinna över mig, men lyckas aldrig! Han är en tapper kämpe!=)

Kanske skriver en blogg innan jag ska sussa, och kanske lägger in lite bilder. Justja, jag var ju på stan idag också.
Gjorde mig några invisteringar
* Stor mjuk och skön kofta, Gina Tricot 199.-
* Blå snygg tröja, H&M 99.-

* Nagellack, H&M 29.-

Skönt med vinst idag också, micke ringde mig ett flertal gånger från matchen.. jag är avis på honom. Var ju egentligen menat att jag skulle följa med, får bli nästa gång. MODO!<3

Imorgon åker jag hem också.. jobbigt med bussresan, men ska bli skönt att komma hem till lite efterlängtade kompisar!
/ Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0