Svensson svensson

Min kväll hos lina har varit sjuuukt rolig som vanligt. MEN, dumma som vi var kollade vi på alla tre andra avenyn avsnitt, alltså för hela veckan. Något vi ångrar nu eftersom att vi nu inte orkar att vänta på nästa veckas avsnitt. Är ju sex dagar kvar. Den svider. ;). Men då var jag smart och föreslog att vi skulle kolla på Svensson Svensson istället. Och jag tror att Gustav Svensson är vår gud. vilken underbar stjärna han är! Skratta tårar sitter ju aldrig fel. MEN då kommer vi ju till det också.. att vi tittade på två program hos Lina innan min buss gick. och dum som jag är så sätter jag mig vid datorn direkt när jag kommer hem och kollar på alla svensson svensson programmen som går på svt.se, då vill jag säga en sak : det är lätt att vara efterklok patricia. Men det här misstaget lär jag mig aldrig av. suck

Har iafl precis tittat klart på svensson svensson och funderar på att gå till sängen, men först lite mer chattandes på msn!=) woj.

Riktigt opepp inför skolan imorgon. blä.

PUSSSS på alla glada, eller de som får mig att le så ikväll vill jag ge en medalj till Gustav Svensson och LINA!. / Fernandez

 Tror jag skulle platsa där som gustavs dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0