Tack för kvällen

Hejsan svejsan kära vänner.

Jag har precis kommit innanför dörren efter att ha tagit det lungt hemma hos min älskling i Nälden hela dagen, jag var ensam från ett till fem dock. Men det var bara mysigt att sitta i sängen och kolla på tv. Som sagt, fem kom bubben hem, han hade varit och handlat. Så vi gjorde oss en stoooot tallrik var med natchos. Sedan satt vi och mumsade framför tv:n. Jag tror att jag slummrade till där ett tag också, sjukt trött efter gårdagen partande.
Jag har faktiskt varit iväg på hemköp också, hade ett fasansfullt sug efter coca cola, så köpte jag även majschips och mandariner, så ska jag kolla på AA och NJUTA!

Så, jag tänker berätta lite om Lördagen, som spenderades i Kluk. Vi Tjejer började hos Jonna, vi gjorde oss ännu snyggare och drack lite vin. Kring klockan sex gick vi mot Kluksgårn, Där var alla killar och vi slog oss ner vid borden.
De hade lagat Tacos, det var uppskattat, jag lovar. Sedan blev det lekar, bland annat Så ska det låta. Vi hade sjuuukt kul. Sedan var det dans, musik, fler lekar.. ja kvällen var lyckad. Lite Jobbigt att jag inte klarade av att rocka med rockringarna, grr. Måste lära mig det där.. Efterfesten var iafl hos mårten och sebbe, där vi också sov. Tack alla för kvällen!

Jag lägger in bilder också, kanske redan ikväll. Så håll ögonen öppna. PUSS på er / Fernandez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0