Tisdag kväll.

Jag har en tvätt kvar, sedan är jag klar  för en varm dusch innan jag kryper ner under täcket! Jag förstår inte varför det ska ta så fasansfullt lång tid att tvätta kläder? Jag tror att jag ska uppfinna en tvättmaskin som tvättar på typ tio minuter, tror att den skulle sälja! Med målgrupp.. ; Stressade människor/ latajävlar. Där av jag inräknad.

Jag har ätit min gröt, blev inte starkare för det inte, det där är bara lögn för er som tänkt testa;). Har även tittat på svensson svensson avsnitten (igen). lika roligt idag, om inte roligare!

Ska även bjuda på det här härliga inslaget från Sunes sommar + ett gott skratt. Skönt med vinst för MODO också.

 Nej nu ska jag ner i källaren, är lite läskigt faktiskt. Men lika bra att få det överstökat. PUSSPUSS och godnatt / En hurtig Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0