Trötter

Vilken sömnig dag det varit hittils. Började ju i aulan med någon som pratade om det engelska valet.. Och vem tror ni somnade? Joo.. Lilla patricia. Efter föreläsningen hade vi lunch och sedan psykologi. Vi skulle kolla på film i maximum. Och vem tror ni somnade? joo.. även denna gång lilla Patricia. Jag sov hela filmen. Så min dag har bestått av att sova iprincip. Men jag kan erkänna att det var oerhört härligt!

Ikväll är jag inte säker på vad det ska bli. Kanske kolla på IDOL och världens finaste Lingon-lars. Eller så går jag på 80-tals festen och kikar läget.. Imorgon blir det ju iafl fest, så man är ju rätt peppad. (Ska på a-lagets fotbolls middag med Jonathan). Ska bli riktigt roligt. Och spännande med maten de har lagat till dem och oss tjejer!:) Så blir att förfesta med några tjejer, sedan åker vi till middagen, leker lekar och festar! KANON!

Jimmy, vill inte se dig gris full;)

/ Fernandez


Kommentarer
Postat av: Ragge

Det engelska valet? HAHAHA

2008-10-18 @ 13:19:40
Postat av: Anonym

Hahha jadu ragge:D sånt vi gör på Wargentin;)

2008-10-19 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0