Mina hjältar!

Åh, blir nog inte till att åka och se hockey ikväll. Surt som satan. Har en känsla av att MODO kommer att vinna ikväll så skulle vara kul att vara där och se på mina hjältar. Och hur underbart skulle inte det vara med vinst? Två Derby på raken, skulle sitta fint som snus!!
Jaa, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Känns nästan som om att det är söndag idag, finns ju inget att göra. Speciellt inte här i tråkiga Östersund, skulle ha stannat en dag till i UMEÅ. Fast andra sidan var det värt att åka hem och träffa Jonathan, han fick mig på bättre humör igår, med sina komplimanger, kyssar och att han berättade hur mycket han saknat mig gjorde ju inte saken sämre. Nej, han är underbar den där mannen, hoppas att han kommer hit efter hockeyn, eller jag till honom  så att jag slipper vara ensam ikväll... Annars blir det kanske lite bus med någon kompis, skulle sitta fint det med.

Nej nu ringde mormor och sa att vi skulle åka och titta på en soffa, jag som nyss har duschat. SKYNDA SKYNDA!
Justja, jag och älskling har ett vad, Om MODO vinner, ska jag få välja en sak han ska göra (har inte kommit på någon så hjälp)
Vinner Timrå så är det han som bestämmer.. Vad det är tänker jag inte säga, barnförbjudet!

IKVÄLL GUBBAR, IKVÄLL


 / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0