Blood and tears

Gårdagen var KUL! jag och sara var PARTY! Och susanne är bara bäst.

Nu är jag ensam i lugnvik i mormor och morfars lägenhet! Skönt med en lugn kväll, ikväll!
jag har suttit för mig själv och tittat på tv, somnade ett tag också och nu har jag ätit två ägg mackor! HUR GÖTT SOM HELST!
Nästan så att jag måste göra mig en till!

Speak no feeling, no I don't believe you.
You don't care a bit. You don't care a bit.


Mmm, what you say?
Mm, that you only meant well? Well, of course you did.
Mmm, what you say?
Mm, that it's all for the best? Ah off course it is.
Mmm, what you say?
Mm, that it’s just what we need? And you decided this.
Mmm what you say?

pusss/ Fernandez.

Kommentarer
Postat av: saraf

ditt och mitt dansgolv, helt klart!

tack för igår <3

2008-10-04 @ 20:31:47
URL: http://sarafaalgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0