Lagomt är bäst!

Hejsan!
Min dag började bra, sov hos ÄLSKLINGEN som jag bara vill äta upp ibland för att han är så otroligt söt. Så att vakna upp bredvid honom var ju inte helt fel! Började kvart över 8, och jag orkade verkligen inte att jobba något alls den första timmen.. SÅ SLÖ! fattar inte hur lång tid det ska ta för en människa att vakna till?...

Klockan tio ringde mormor och morfar mig och sa att jag skulle möta dem vid busstorgets parkering, där väntade de på mig med lägenhetsnyckeln, så vi traskade vidare med smilegroparna uppe vid öronen. Hittade fram till Prästgatan 58 och lägenheten! DEN VAR PERFEKT för mig, inte för stor och inte förliten.. alldeles lagomt.. och lagomt är ju bäst! Ett lagomt stort rum med vita fina tapeter med något skimrande mönster på. Trägolv två stora fönster mot gatan och en kokvrå, sedan en rätt liten toa med dusch osv.. Nej, jag tror att det här kommer att bli grejtans. Mamma ska iafl ringa och tacka ja till den nu med detsamma sen har jag min egna lilla lägenhet, sen ska det bli roligt att få inreda den, kanske köpa lite nya möbler och sånt! näe, nu vill jag bara flytta in!

Så nu är jag hemma ska hämta mina idrottskläder, sedan tillbaka till skolan för att äta lunch.
Tror jag ska springa ner i källaren också (åka hiss) och boka tvätt tid.

Hörs senare, ha en trevlig dag så länge! / Fernandez
Här ser ni världens bästa mamma på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0