ge mig tid!

Idag är jag bjuden på middag hos mormor och morfar, mamma ska också komma dit. var ju ett tag sedan jag träffade henne nu..
Jag har rätt mycket pluggande idag, ska skriva färdigt novellen på svenskan och imorgon så har jag turism prov som jag helt glömt bort, sedan måste jag börja med engelska boken och göra klart resentionen på svenska boken.
Det värsta är att jag har massor av tvätt liggandes på mitt rum som ska hängas in, sedan middag och vid tio tiden kommer Jonathan till mig. GE MIG MER TID! Blir så less, sedan när jag letade i skåpet efter novellen så hittade jag den inte ens, min lärare kommer att få psykbryt och antagligen döda mig....

Nu har jag iafl köpt två mackor i lyan, så att jag ska kunna stå på mig till lunchen. Fast ryktast om att det ska bli subway då!? Det återstår att se. det vore gott.

Nu vill jag ha vinter och snö!!!
Bloggar mer ikväll,om jag har tid...

/ Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0