Gröt gör dig stor och stark?

Idag är jag fasen duktig, för jag TVÄTTAR nämligen idag.. har precis slängt in första tvätten, sug på den ni!
Fast att jag hade så där mycket kläder hade jag ingen aning om, man förvånar sig över saker och ting varje dag.
Jag är även lite förvånad över min svank som började att jävlas idag på idrotten under bandyn, har fortfarande ont och känns som om att någon måste.. hoppa på den så den knakar till, så kanske det blir en gnutta bra!

En TILL jag förvånat mig över idag är hur äckligt godis är.. jag har inte ätit det på jätte länge, så då tänkte jag att jag skulle köpa lite idag och proppa i mig medans jag tvättade. Men ursh, inte gott alls! Tackar vet jag Popcorn!:)

Nu ska jag laga mig lite gröt , hört att man blir stor och stark då... men det återstår att se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0