Dans på rosor

Jaaa, då vare ett tag sedan jag skrev här i min älskade blogg!:)
kan börja lite smått med gårdagens fasader. Var på skolan hela dagen, med start klockan 10.00. Skolan gick som en dans på rosor och jag och mitt lilla HP-tjejgääääng blev bjuden hem till Frida på födelsedags kalas! MYSIGT!
Well, jag hanna och elin sprang omkring vid fyra tiden på stan och letade efter någonting som skulle passa Frida perfekt.
Och vi hittade det, blev två spel ; Förspelet och något annat sex spel. Kan lova att de var riktigt roliga. Sedan gick jag och elin och fikade en varsin panini på tehuset, beroende framkallande saker. Vid sex åkte vi ettan upp till frida, där blev det tårta, trevligt folk, skratt paket-öppning Och sunes jul! Riktigt lyckat. Sedan åkte jag med leo hanna och leos mamma hem till jonathan.

Idag började jag också klockan tio. Jonathan försvann till skolan lite tidigare än mig så jag låg kvar i sängen och halvssov tills klockan ringde halv tio. Tog bussen kvart i till skolan och där väntade det en svenska lektion med Novell skrivande. Sedan prov som gick gött. och Idrott. Måste hissa idrotten nu i tvåan. så himla mycket bättre, det är sjukt jobbigt, sjukt kul och sjukligt bra lärare, sedan är det dagens sista lektion så man kan sega så mycket man vill efteråt;)! weelll, efter skolan. alltså nu så har jag hunnit köpa mig en låda vindruvor och en bonaqua. Gött åt mej! ska väl promenera mot stan nu och köpa ett par varmare skor med några väninnor. haha. fast är så slut efter idrotten så kanske väntar en timme eller två.

Hoppas på att älsklingen ska komma hit ikväll också. Skriver gör jag mer senare. 
PUSS/Fernandez.
bilder från gårdagen.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0