To bad.

Måste säga att bonde söker fru är sjukt underskattat, jag har suttit nu hela kvällen ätit popcorn och tittat på bonde söker fru på internet, och måste erkänna att jag suttit med ett leénde på läpparna hela tiden. Vilket glädje spridande program. Grattis tv4, ni har lyckats.

Efter skolan kom Jonathan hit, jag försökte mig på engelska boken ett tag. Men min dragningskraft till Jonathan var för stark, och slutade med att jag läst två sidor. Efter att jonathan åkt till Jobbet somnade jag. Vaknade och var förbannad på mig själv, eftersom att jag hatar att somna om dagarna. Men skolan tar ju musten ur mig.. Har lite funderingar på vars jag ska göra min APU, lutar lite mot Åre.. Men ska försöka tänka lite taktiskt när jag gör mitt val..

Nej, jag är uttråkad. Och klockan är på tok för mycket för att ens tänka tanken på att göra någonting. Så, gör mig trött!

to bad, to sad.. So long, Fuckers / Fernandez.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0