Vemdalen närmar sig

När jag sitter här och funderar lite, så inser jag hur nära det är kvar till Vemdalen, Gosh. vilket fall, så längtar jag oerhört mycket till en galen och freak helg med tjejerna.

Har precis tagit mig en dusch, ska klä på mig snart fönahåret, sminka mig och sedan åka in till Vasaplan. Sen blir det en tripp på staden! Lite tråkigt att man inte har så mycket pengar bara, måste ju spara sig till vemdalen... ÄR dock riktigt sugen på att komma hem med tio påsar fulla av kläder, men nu måste man ju börja prioritera lite. Kanske ska börja jobba? Jag tror nästan det. Kan ju inte leva på mamma hela mitt liv.

Just det, jag fyllde ju på min mobil med 200kr för att kunna få gratis sms.. Sedan efter ett tag så tyckte jag att det var lite konstigt att jag aldrig fick en bekräftelse av dem, att jag hade fått gratis sms. Så jag kollade mitt saldo och såg att pengar hade dragits. Ursh, jag blev inte glad. Så jag gick in på deras hemsida och skrev mig ett klagobrev till Halebop, fick svar nästa dag, där de bad så mycket om ursäkt.. Men jag har tydligen gamla halebop och var därför tvungenatt fylla på med 300kr för att kunna få gratis sms.!!!. Men vilket fall så sa de förlåt och skulle självklart bjuda mig på gratis sms i en månad iafl. Så däär tjänade jag allt in en hunka!! Det var så värt de.

HÖRDE ATT DET SNÖAR I ÖSD???

Nu sitter jag och lyssnar på våran sång älskling, ses snart. puss love u.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag har egentligen inte heller en aning om hur man ändrar bloggen, jag satt och ändrade lite på koderna ;) Men på den här länken finns en sida som har ganska färdiga stilmallar som du kan använda http://www.snyggareblogg.se/category/gratis-stilmallar/

Annars så är det ju bara att sitta och söka på google typ "ändra bloggdesign" Då lär man sig lite i varje fall :D

2008-10-28 @ 14:55:59
URL: http://sillstroms.blogg.se/
Postat av: Carro

ganska fina färdiga stilmallar * ska de stå:D

2008-10-28 @ 14:56:52
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0