Mooorotspankaka.

Söndag söndag söndag! Jag börjar faktiskt att gilla öndagar lite, en dag man bara slappar och kollar på repriser på tv!
Lördagen, alltså gårdagen spenderades med Jonathan här i lugnvik, skönt med en lugn kväll! Känner att det kan vara bra, som omväxling! Och man blir faktiskt rätt nöjd med sig själv. Idag vaknade jag av att jonathan åkte till jobbet vid tio tiden. Sedan sov jag vidare tills klockan blev ett, sen vara bara att pallra sig upp för att städa innan mormor, morfar, mamma och oskar skulle komma hem! När de kom bjöds det på fika och jag har suttit klistrad framför tv:n och tittat på idol!

Idag ska jag äta hos mormor å morfar, det ska bli morotspankaka, gott va??:D sedan ska jag promenera till lina och titta på Andra Avenyn och som vanligt kommer det att bli mycket prat. we like.

Nääe nu måste jag rusa tillbaka till tv:n och idol! Hörs senare!

PUSS/ fernandez.

Just det, när mormor å de andra kom hem så skulle hon ge mig en apelsin, hon stod i köket å jag satt klistrad framför tv:n i tv rummet. Så då skrek hon "PATRICIA" sedan kastade hon apelsinen, och ja. jag hann inte att reagera så hon kastaden rätt på min mun, hahahha. Och det var inte ett löst kast kan jag lova! Trodde jag skulle få fläskläpp, men är man viking så är man;)





Kommentarer
Postat av: susen

hahahahahahaha din mormor är bäst

2008-10-09 @ 23:34:13
URL: http://antisus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0