Natt-blogg.

Ursh, sitter här halv ett på natten och huttrar för att det är så kyligt i lägenheten. och som råga på det har jag ångest över min engelskabok som jag inte läst ut. Så nu kommer det att bli en stessläsning, och då kommer jag inte att förstå ett skit av det jag läst, men på något sätt löser jag det.. hoppas jag.

Min mormor och morfar är bäst. Ska få en egen dator av dem, så nu ska jag vandra på stan och leta mig en egen liten älskling, ska köpa den tills jag flyttar till min lägenhet. TACK! älskar er oändligt mycket. Och det inte på grund av att ni skämmer bort mig. Nej, för att ni alltid finns där för mig<3

Jag och hanna ska klippa oss på Torsdag, Gillar inte att klippa mig. Föredrar långt hår. Men det slita ska väck.


Na na na na na na na , I wanna start a fight!

Nej, kaaanske ska ta sig en natt smörgås! hihi. PUSS natti natti, hörs imorgon / Fernandez

 baby, I love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0