alltid vid fel tillfälle.

Varför ska alltid väckarklockan ringa när man sover som skönast? Började kvart över 8idag, sov hos jonathan och min buss gick tio i, klev upp strax efter halv. Jag är inte tjejen som går upp för tidigt i onödan. Nej, jag föredrar hellre lite morgon mys.

Började med film i ekervallsalen, sedan var det muntlig redovisning på svenskan. Tycker att det gick riktigt bra, jag har en fördel att jag gillar att tala inför folk. Och nu har jag haft prov som tog tio min att göra. haha löjligt ju. Men gick bra det med.

Nu är jag hemma för att hämta mina badkläder, sedan ska jag och hanna göra MVGuppfiften på storsjöbadet, är nästan bara vi från klassen som ska det tror jag. Och vi ska grejja det!=)

Två saker jag stör mig på i samhället och som jag råkat ut för på senaste.

* Sura buss chafförer : Senast igår råkade jag ut för en sådan här idiot. Jag blir så förbannat less på alla otrevliga busschafförer som inte ens orkar säga HEJ till deras passaskerare, det är väl egentligen det minsta man ska  kunna begära? Mitt liv ligger ju faktiskt i deras händer när jag åker bussen, så ett Hej och ett leende på läpparna är ett måste, att han/hon har en dålig dag ska inte gå ut över människor som FAKTISKT är anledningen till att de har sitt jobb.

* GALNA bilförare : Uuursh, man blir ju nervös bara man ska gå över ett övergångsställe, man är ju aldrig säker på att de stannar, fast än att det är en regel. Övergångsställen där vi som går och faktiskt stödjer miljön lite har företräde, är det ALLTID några som sitter bakom ratten och skiter fullständigt i andra. Jag hatar det, senast igår, jag hann gå ungefär över halva och bilen som kom bakom struntade i mig fullständigt och åkte som en galning förbi. Ja då får man väl ha hjärtat i halsgropen resten av kvällen för att folk är så respekt lösa! Ska det behöva offras ett liv innan de förstår?


Nä, skämmes!

jaja, skönt att skriva av sig lite här i bloggen.
Vi hörs mer sen. PUSS / Fernandez

De här tjejerna gillar jag, skarpt. Jag hatar att jag ser gravid ut. Men ni kan vara lugna..


Kommentarer
Postat av: Dempa

hehe va bilden såg konstig ut =P

2008-10-21 @ 14:54:53
Postat av: Fernandez

Haha, sjukt stygg.

2008-10-21 @ 16:56:38
Postat av: Mattssson

men dra nånstans va ful ni e..

2008-10-22 @ 21:46:19
Postat av: Anonym

Käften fet mattsson! hahah.

2008-10-22 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0