Tjorvigt.

Vilken moooorgon. Jag gick upp vid nio tiden för att packa och ta bussen till Kaxås. Men det bleev en jävla massa tjorv. Vi trodde att det skulle gå en buss direkt till Kaxåx. Men INTE det inte, det var tydligen samma buss som gick till nälden man skulle hoppa på, det hade ju inte jag den blekaste aning om. Så, jag satt där och väntade på en buss som inte skulle komma, bajs. Så nu har jag suttit hela morgonen och försökt fixa skjuts. Och äntligen. Jag missar inte kvällen som jag var rädd för där ett tag!=)

Så kvart i två åker jag till Kluk!



Give me one cause one is best
In confusion confidence
Give me peace of mind and trust
Don't forget the rest of us
Give me strength, reserve control
Give me heart and give me soul
Wounds that heal and cracks that fix
Tell me your own politik

And open up your eyes
open up your eyes
open up your eyes
Just open up your eyes..  But give me love over, love over, love over this / Fernandez.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0