Vänner är guld.

Det värsta jag vet är när mina vänner mår dåligt och är ledsen. Jag önskar att jag hade något i mina ord som gör allting bra. Men det är så svårt. Kunde jag skulle jag ta deras smärta. Men nu är ju det omöjligt, men en sak som är säker är att faller de så står jag för två. Och Lina, nu hjälps vi åt-

Jag ska precis skriva min sista blogg för idag. Ska byta om och springa till hemköp och köpa popcorn. Sen åker jag buss till min prins.
Imorgon blir en pluggdag, och kanske heldag/kväll med Lina, du är bäst gumman. Glöm aldrig det!
 
Nej nu måste jag rusa!
men innan dess, mina vänner är det bästa jag har. tack för att ni alltid finns där när jag behöver er!

/fernandez

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh, älskling! Du betyder så enormt mycket. Och jag är så oerhört tacksam för att jag har dig. Kom ihåg det! <33

2008-10-09 @ 15:21:03
URL: http://liinapedersen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0