Vinst!!!

Matchen slut och vinst för MoDo. Härligt.
Ikv
äll har jag fan inte gjort ett skit, och jag är riktigt rastlös... Vet inte om jag kommer att göra något heller. Jag hoppas på att Jonathan kan komma hit. Men det är väl knappt någon mening att fråga, han är väl för sur över att Timrå förlorade. Men har jag tur, så får jag träffa honom ändå.

Nu vill jag bara ha Lördag och Fotbollsfest i Kluk. Det är verkligen årets höjdpunkt en blandning av unga fotbolls hunkar och gamla giriga gubbar.

Nej, pengarna på mobilen är slut, får ju inte mina gratis sms förnsän imorgon. Så må be mamma fylla på med 50kr så jag klarar mig!!! ha ha.

VEMDALEN SNART!!!
/ Fernandez


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! jääävla Brynäs. Dom har ju gått ner sig totalt! aja, gött åt dig som håller på modo :P hehe! <3

2008-11-03 @ 15:27:45
URL: http://liinapedersen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0