buss missarn.

TJA.
Har precis kommit hem från nälden, jag är sjukt irriterad på mig själv (viss del jonathan också) som missade bussen idag från Nälden in till stan. Vilket betydde INGEN SKOLA idag, fan fan fan. ogillar att hamna efter med pluggandet. Har ju lovat mig själv att inte få ogiltig frånvaro de här året! Men antar att misstag händer alla... Men fick ju vara med Jonathan lite extra istället. De gillar ja.

Lite annan info: På Fredag, ja nu på fredag om tre dagar så är det Fest hemma hos mig och Johanna. Och jag hoppas att DU kommer, full och galen. PUSS.

Idag/Kväll ska jag spendera min tid med LINA, u u u u n d e r b a r t. Ska äta tillsammans och baka muffins:D och en massa tv:tittande och tjejsnack som vanligt!

Puss/P Fernandez
 skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag kommer på eran fest, hahahahaha nejdå!:D

2008-09-23 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0