Idag..

Kom rätt nyss hem från Jonathan, klockan är halv tio jag är pigg som en nötkärna.. Synd bara att man börjar klockan 12. Inte likt mig att sitta uppe på morgonen när jag har Chansen till att sova!. Så ska snart göra ett sov försök.

Ibland kan man ju bli så där extra glad. Som i dag när jag ställde mig i hissen upp till lägenheten,. Så läste jag på lappen angående festen jag och Johanna ska ha (lapparna vi satte upp igår) och så längst ner på papperet så har två av grannarna kommenterat, och skrivit att de hoppas på att vi ska få en rolig fest! Visst blir man glad när man vet att det finns sådana grannar också. De som är positiva och inte bara klagar. Och det var två stycken på våran våning tre också. så det är ju kanoners!

Vi kommer iafl vara noga med vilka vi släpper in ikväll också. Nu kan vi ju göra ett gott intryck på våra kära grannar så kanske det går bra med ännu en ferre snart!

Nänu så ska jag som sagt försöka att sova. Men håll utkik senare idag kommer att skriva efter skolan och föreningsfotbollen. Vi hörs
Puss/Fernandez

Solen i ögonen. joru.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0