Ingen kan älska som vi

Hej hej hallåååå!

Nu var det riktigt riktigt länge sedan jag bloggade känns det som. Eller  ja, det var längesedan rättare sagt! Bedrövliga lilla jag. Och det på grund av att jag inte haft tillgång till en dator på hela helgen! (rätt skönt)=)

Min helg har varit näst intill perfekt, tillbringat större delen med Jonathan vilket förklarar saken. Orkar inte gå in på detaljer ikväll, är sjukt trötter och ska upp kvart i sex imorgon, ingen höjdare vill jag lova! Om ni undrar över den extremt tidiga tiden så beror det på att jag är hemma i Skogen. Sååå skönt att träffa familjen igen, var länge sedan nu faktiskt.. och hur underbart är det inte att längta efter mamma tro? mjooo du. Som sagt upp klockan kvart i sex imorgon packa iordning lite prylar fixa varmchoklad, ska ju nämligen på frilufsdag imorgon, ska bli mysigt alla HP tvåor ska gå en tripp på fjället, roligt att göra någonting tillsammans tycker jag! Så nu har jag och mamma laddat upp med gott fika och oömma mysiga kläder, can't wait!

Har tittat på Ingen kan älska som vi och ebba och didrik ikväll också¨. Hahah gamla barndoms minnen sitter aldrig fel!

På söndag börjar AndraAvenyn, jag och Lina är peppast!

Nu ska jag kika runt lite på internet innan jag ska sova, skriver imorgon folks.
PUSS/Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0