Jag gillar fredagar.

Ännu en skoldag avslutad, skönt? ja för fan. Nu äre ju helg och fredag, bästa dagen på veckan? ja. Så ska snart på staden med Pernilla och Josefine och kolla om man hittar något snyggt till kvällen!

Oskar, det vill säga min kusin har kommit tillbaka till östersund också, så ikväll ska han med oss ut! Sjukt skoj.
Är faktiskt pepp inför kvällen måste jag erkänna. Lite spänd på något vis kittlar i magen så där så man bara vill skrika rätt ut av lycka, du vet??. Tror det är för att jag ska ut med så underbara människor? Vem vet.

Musiken idag på skolan var kul faktiskt. Dock läskigt att sjunga ensam med mick. haaha.

Nej nu ska jag dra  mig ner mot staden!! Ring ikväll.
Puss/Pytti
skåååååååååååååååååååååååååååååål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0