Keep up the good work.

Kom precis hem från skolan, SKÖNT! Sov hos jonathan inatt igen, gick upp halv nio började skolan nio och bussen gick tio i! Men jag kom i tid iafl. DUKTIG Patricia. Var på storsjöbadet och gjorde en intervju på typ fem minuter sedan satt vi bara i lyan tills det blev Lunch, var god mat idag också! Keeeeeep up the good work mattanter!

Sedan har skoldagen varit helt flumm i allmänhet, Hanna f tog alla flumm rekord! haha, din sköning! På svenskan lånade alla en bok inom tema kärlek, min verkar faktisk riktigt bra, så ska poppa lite popcorn (beroende) och kura in mig i täcket och börja läsa redan idag! Fick iafl hela biblioteket ett gott skratt när jag frågade Kristin om min bok var lesbisk!

Aja nog om det. Btw, kikade ju idol hos hanna igår mysigt som vanligt. Kommer bilder senare om jag orkar=)
Nä nu är det boken som kallar!
IMORGON ÄR DET FEST! någon annan som ska ut?
Puss/Pytti
sen saknar jag Jonathan.

Åååh
smart ass! SOMNADE så klart när jag läste, med boken i handen som på film du vet? Så jävla störande. kommer bli svårt att somna ikväll, sedan när jag vaknade så var boken stängd, så vet inte vilken sida jag är på heller! Blir till att leta sig fram ikväll då... Börjar nio imorgon och klockan tio i nio så ska jag möta upp Jarmo (plast pappa) för han ska ge mig mitt nya simkort till mobilen, ska bli super att kunna använda min nya mobil, ja en mobil överhuvudtaget. Skulle inte förvåna mig det minsta om min andra mobil kommer att komma fram bara för det! oturs barn you know.
/Pytti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0