Meningen med livet är.... ?

EY! jag beslutade mig för att skriva yttligare en liten blogg idag, mwah!
För det första för att jag tycker att det är riktigt roligt. Och för det andra så har jag absolut inget annat för mig. Så därför sitter jag här och lyssnar på lite härlig musik och försöker att lista ut meningen med livet. Men jag kommer ingen vart. Blir snarare tokig och psykiskt störd. Så tror jag ska ge upp de. Men för er som vill veta vad jag kommit fram till är att "Meningen med livet är att komma på vad meningen med livet är" Men jag hoppas att jag har fel. Annars får jag sitta här och filura på den saken tills jag dör. Och det vill jag ju inte. Nej jag vill leva LIVET med mina underbara kompisar, familj och min Jonathan. Sen är jag nöjd. joru.

Jonathan kommer snart. Men han är inte speciellt snabb.
KOM HIT NU!

NÄ det här var verkligen en onödig blogg.
/Fernandez
SAKNAR OSS SUUS!
 minne för livet, stumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0