Patrik 1,5

ÅÅH, min kväll har varit MYSIG. jooru, har nämligen varit på BIO med bästa Lina, vi såg Patrik 1,5. och den REKOMENDERAR jag. Verkligen en bra film. det kan jag lova. Se den mina vänner!

Imorgon börjar jag klockan 12(?) har lång sovmorgon iafl, tror ni inte jag är lite extra lycklig över det? joru, de är jag allt!
Så har alltså bara Psykologi och Musik imorgon, ska bli skönt att slippa fleeera timmar Engelska B. Så musik och Psykologi klingar fint i mina öron. Även fast psykologin har varit lite tråkig på senaste, men gillar det trots allt!

Sedan är det föreningsfotboll. Och sedan äre jag och johanna som fixar oss inför kvällen. Sedan fest, vi har iafl satt upp lappar i trapphuset.. haha. vi hoppas på mindre klagomål då! Håll tummarna för en lyckad fest.


Nu ska jag sitta och lata mig ett tag till, sedan är sängen ganska så lockande.

Puss/Fernandez
you make me smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0