projekt och företagande

Sitter på skolan nu, har projekt och företagande våran lärare är sjuk så passar på att blogga lite på skolan också!
Vi har snart lunch, soppa stog det tyydligen på menyn! gick och la mig kring 12tiden igår, natten var sjukt konstig på något sätt... var jätte trött, men kunde inte sova. Sedan vaknade jag klockan tre och klockan sex orolig över att jag hade försovit mig med min nya väckarklockan. Men allt var lungt och den ringde klockan 8som planerat. Stressade iväg till skolan där vi började med samhällskunskap, svenska och nu detta. Tror att vi slutar 2idag faktiskt. Skönt måste jag säga! Sedan kanske det blir en tripp på stan, om jag orkar... Kanske följer Frida, Linnea och Anna på subway också... det visar sig! Hörs senare, skriver mer ikväll och ska ladda upp lite bilder på mina HP tjejer som jag tog i dag!

puss
/Pytti
Och här har ni dem världens läckraste brudar tror jag bestämt!
HannaHANNA.BFridaFRIDALinneaLINNEAHanna,ElinHanna.F. Elin.
MINA finaste HP07B tjejer.

PUSS/PyttiJag en liten bild på mig också. Inte från skolan dock. tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0