Sago gröt och turism

Turism turism turism turism... Hittar du en slappare lektion än med christin på en onsdags morgon så gör du det väldigt bra! Jag och hanna blev klar med uppgiften direkt. Sedan fick vi 20min rast... Nu verkar läraren ha tagit en15min längre rast än oss andra. Så slutar vi om 30min, SKÖNT! Då blir det lunch och Sedan har jag individuelt val. Musik alltså. är våran första musik lektion den här terminen, så jag antar att vi kommer att få sluta rätt tidigt!

Åkte till Jonathans och Simons lägenhet igår kväll. La mig vid 12 eller 1 (?) aja, allt jag vet är att jag sov som en gud inatt. kände mig helt utvilad när jag vaknade. Sen så vaknade jag ju bredvid min prins, åååå WALLAAA min dag blir perfekt. men måste erkänna att jag blev avis på honom när han fick sova vidare medans jag rusade till bussen.

nu kom visst läraren, bloggar mer senare. jag ska iafl åka till Hanna ikväll och kolla på IDOL. som jag längtat efter de programmet, skadeglädje är den enda sanna glädjen, eller? nejdå. jag ska iafl ta med mig gröt som vi ska äta till kvällsfika, och då menar jag inte vilken gröt som hellst, utan världens godaste Sago gröt. Hörs senare folks.

PUSS/Pytti
 gammal bild på mig å hanna. Men det är ju vi!!:)Och den här bilden kommer ständigt upp på olika sidor och den bilden är ÄNNU äldre. Men SAKNAR ju den här Hernerud ni vet! Sedan får man härlig vinterkänsla  av bilden också, vill faktiskt ha vinter nu och knarr i snön när man går till skolan! =)tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0