Skolan, dagen

Tjao!
Vaknade halv 8 hos jonathan, gick up tio i 8 tror jag. Gjorde mig i ordning på fem minuter ungefär, så kunde krypa ner i sängen och mysa med en sovandes Jonathan ett tag till! Kvart över 8 gick jag mot bussen som skulle ta mig till staden. den var försenad OCH proppfull, var folk som stog i hela gången, som tur var träffade jag madde och hedda, det var längesedan sist!
Nu sitter jag på skolan och har samhällskunskap, har en liten tävling men är ju klar med frågorna i våran grupp! wihoo!
huuungrig, och Pyttipanna till lunch. Jag hatar pyttipanna! Blir väl till att köpa något i lyan sen kanske...

Nu ska jag jobba vidare, skriver mera ikväll
/pytti
 

Skolan idag var helt okej, efter samhällskunskapen gick jag och tjejerna på telia och spärrade mitt kort, så skickar de hem ett nytt med samma nummer så om ungefär två dagar är jag kontaktbar igen, vilket känns bra!! Efter telia yrade vi omkring på stan efter en telefon till mig, bestämde direkt när den första försvann att jag skulle köpa en ny som är rätt billig, men jag har vänat in i det sista med hopp om att min kära nokia skall återvända, men har gett upp vid det här laget! Så hittade mig en ny livskamrat idag. Och jag tror nog det blev rätt köp! Jag är nöjd.
Slutade två idag, sedan blev det stan med Hanna, köpte lite krimskrams, sedan middag på subway! mwah!
Nu är jag världens tröttaste person, som vanligt funderar på att sova en stund faktiskt.

Dagens köp

Och värmen ute får mig att vilja åka tillbaka till SUNNY BEACH!
/pytti

HEJ IGEN!
så här på kvälls kvisten. Eller närmare midnatt? Har precis kommit hem från Jonathan och Simons nya lägenhet här i stan! Måste säga att den är riktigt fin faktiskt.

Vet inte riktigt vad det är med mig, är sjukt trött och på jätte konstigt humör. Känns liksom som om att jag ska börja gråta för ingenting, eller för små- saker hela tiden... Vet inte vad det är.. Kanske bara tröttheten som tagit över? har ju inte sovit idag efter skolan så är EXTREMT trött nu faktiskt. Ska inviga min fina väckarklocka som jag fick av mamma, urssssh, vet ju hur obehagligt det är att vakna av en väckarklocka och inte av mobilen! MEN SNART, äntligen så kan jag änvända min nya phone!

Nä nu gottfolk så blir det sov dags. GoDnatt!
/Pytti

Kommentarer
Postat av: sara

har oxå funderat på en sån mobil.. en billig. dom e rätt fina :)

2008-09-01 @ 21:10:32
URL: http://saraaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-09-08 @ 20:55:01
Postat av: amanda

Fanni har lika örhängen som dig å nu vet du det;)

2008-09-08 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0