Skratt anfall.

träffade lina på kärnan och vi skyndade oss mot  SubWay, där stod vi och kollade på menyn ett slag. Jag var sugen på en macka som heter "Veggy Patty" men jag och lina hade problem med hur man skulle säga när man skulle beställa, haha låter ur löjligt, jag vet. Men jag visste verkligen inte hur man sa "En Veggy Patty" så blev ett grillat kycklingbröst. Hahaha.
Väl i kön inne på subway så satte allting igång, jag var på flumm humör och framför mig och lina var det en tjej och kille som började att sjunga "I kissed a girl and I liked it" tänker någon sjunga de, HUR FALSKT SOM HELST. Ja vi visste inte vars vi skulle ta vägen helt enkelt, vi försökte desperat att kväva skrattet... men ni som känner oss vet att det är en omöjlihet. Skulle lätt ha kunnat lägga mig på golvet och asgarva, men så mitt i allt skratt blev det MIN TUR att beställa, och kunde fortfarande inte behärska mig, de som jobbade där måste ha tyckt att vi var helt bortma märsche. men nej, gick inte att sluta skratta!  pinsamt vare. men mackan var god och vi sprang på konsum å handlade lite saker så vi skulle kunna baka muffins, vi bakade, pratade och kollade på AA. gott vare, kul hade vi och sedan åkte jag hem=/

Imorgon ska jag till Sundsvall, Birsta city står högst på listan. d värsta är att jag inte är säker på när bussen går!=S tror det var kvart över 8? nä fan... nu kommer jag inte att kunna somna... aja. fan.

Näe, nu ska jag krypa ner under täcket.
En fråga bara, varför får man alltid ett skrattanfall i FEL tillfällen?

Jag älskar att vara lycklig.
PUSS/Fernandez.

just d, träffade min Älskade älskade morbror idag också. av en ren jäkla slump. sjukt  kul!

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0